Strona główna arrow @bc zakupów
@bc zakupów Drukuj E-mail

Dokonanie zakupu sprzętu i wyposażenia produkcji firmy MARP Electronic za pośrednictwem sklepu internetowego jest niezwykle proste i sprowadza się do wykonania kilku kroków. Poniżej znajdziecie Państwo pełny opis procedury składania zamówienia - od wyboru elementów oferty po wysłanie całego zamówienia do firmy MARP.

1. Wybór kategorii

Wybieramy kategorię sprzętu, w której znajduje się rzecz którą chcemy zakupić. W tym celu należy kliknąć zdjęcie lub link odpowiadający danej kategorii. Następnie w ten sam sposób wybrać podkategorię - aż do przejścia do listy produktów.

2. Wybór produktu

Niezależnie od tego w jaki sposób trafiliśmy na listę produktów w kategorii, wyświetli się na tym etapie okno ze zdjęciami i krótkimi opisami poszczególnych produktów.

Jeśli jesteśmy pewni wyboru, to klikając przycisk "Dodaj do koszyka" można złożyć zamówienie już teraz. Oczywiście po dodaniu produktu do koszyka można modyfikować zamówienie, o czym będzie mowa dalej. Zawsze jednak warto zapoznać się wcześniej z cechami użytkowymi i danymi technicznymi wyrobu. Do zawierającej je strony można przejść w sposób omówiony już przy okazji poruszania się po spisie kategorii - czyli klikając napis "Więcej informacji".

Jesteśmy teraz na stronie szczegółowej charakterystyki produktu. Przycisk "Dodaj do koszyka" słuzy oczywiście do dodawania produktu do koszyka. Po jego kliknięciu wyświetli się strona koszyka. Na znajdującej się tam liście możemy znaleźć wybrany przez nas przed chwilą produkt. Jeśli chcemy zamówić coś jeszcze, to powtarzamy opisane dotychczas czynności aż do momentu dodania wszystkich produktów do koszyka.

3. Koszyk

Jedno kliknięcie przycisku "Dodaj" powoduje dodanie jednej sztuki danego produktu do koszyka. Aby zwiększyć tę ilość (chcemy np. zakupić cztery elektrody) wpisujemy ją w odpowiednie okienko w kolumnie "Ilość". Aby przeliczyć ponownie wartość zamówienia należy kliknąć ikonkę "Aktualizuj koszyk". Aby dany przedmiot usunąć z zamówienia, należy kliknąć ikonkę kosza.

4. Finalizowanie zamówienia

Gdy mamy już skompletowaną pełną listę zamawianych produktów i przeliczoną wartość zamówienia, czas na jego sfinalizowanie. Należy wypełnić tabelkę z danymi teleadresowymi - jeśli czegoś zabraknie program obsługujący sklep poprosi o uzupełnienie informacji. Jeśli jesteśmy pewni poprawności wprowadzonych informacji klikamy przycisk "Zamówienie"

To ostatnia okazja by sprawdzić zamówienie, jeśli wszystko się zgadza klikamy "Wyślij zamówienie".

Należy podać dane wymagane przez formularz. Jeżeli dokonujecie Państwo zakupów po raz pierwszy, konieczne będzie odebranie e-maila aktywacyjnego zawierającego nazwę użytkownika (podany e-mail) i wygenerowane hasło a następnie powrót do koszyka i zalogowanie się z tymi danymi. Reszta danych wyświetli się samoczynnie. Oczywiście przy kolejnych zamówieniach konieczne będzie już tylko zalogowanie.

Na adres poczty elektronicznej podany podczas wypełniania formularza został wysłany e-mail zawierający listę zamawianych produktów, podsumowanie cen i wartości oraz dane teleadresowe.

5. Realizacja zamówienia

W ciągu jednego dnia roboczego nastąpi z naszej strony kontakt telefoniczny dla potwierdzenia zamówienia i ustalenia czasu jego realizacji.

 

Gościmy
Aktualnie jest 65 gości online
Twój koszyk
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Wybrane produkty
UtraMARP D79 combo
UtraMARP D79 combo
3 785.08 PLN
Physioter D70
Physioter D70
4 996.26 PLN
PG955/4
PG955/4
13.83 PLN
PG916/4
PG916/4
17.66 PLN
PG479/32
PG479/32
15.64 PLN
Cewka CM-300
Cewka CM-300
1 867.29 PLN
Aplikator laserowy LAI-71
Aplikator laserowy LAI-71
3 926.35 PLN
© MARP Electronic 1988 - 2024